sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Mietteitä

Sunnuntai-iltana istun kotonani ja mietin elämääni ja tapahtumia, sattumuksia, kommelluksia, hyviä/pahoja asioita mitä minulle on tapahtunut. Tottakai olen syyllinen, kyllä minä henkilökohtaisen vastuun ymmrrän mutten minä sentään ihan kaikkeen ole syyllinen.
Pikkusielut ja kateelliset keskinkertaisuudet yrittävät painaa ihmistä alas kuka milläkin tavalla. Pitää olla tietynlainen, käyttäytyä tietyllä tavalla ja auta armias jos poikkeat hyväksytystä niin jopa nousee äläkkä.Ja arvostelijat suu tärkeässä mytyssä käyvät kimppuun heti kun eivät ymmärrä että ihmistä ei voi painaa tiettyyn normiin tai tyrkyttää omia sovinnaisuussäännöksiään, joilla minä sivumennen sanottuna pyyhin persettä. Minä olen minä. Tämän kun olen hyväksynyt niin minulla on vapaus hengittää ja olla sellainen kuin olen. Eikä minun tarvi enää olla "hännänheiluttaja" ja yrittää mielyttää kaikkia.
Tämä kappale on omistettu vanhimmalle tyttärelleni Sallalle kun en oikein osaa sanoa sitä muutenkaan.http://www.youtube.com/watch?v=FVpDOIPx_sY&feature=related
...Mutta Maria! saat minut niin hyvälle tuulelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Inson Wongsam

Inson Wongsam, thaimaalainen maalari Legenda, 85v maalaa päivittäin. Lähdettiin käymään työhuoneella. Ajattelin jonkinlaista kurjaa kop...