tiistai 2. maaliskuuta 2010


http://www.youtube.com/watch?v=mgjaZHrDpCM&feature=related

"Ja ihmiset, jotka antavat sinulle neuvoja, koska eivät tiedä eivätkä ole kärsineet-heitä minä pakenen.
Kömmin piiloon. Puhun seinien kanssa. Vain ne tietävät. Vain ne vaikenevat.
Mikroskooppinen elämä ja ikuisuus kastepisarassa."
En tiedä kuka tän on kirjoittanut tai en muista. Löysin tämän muistiinpanoistani ja olen unohtanut kirjoittaa ton tekijän nimen ylös.
Kömysin taas kellarissa ja löysin valokuvia itsestäni ja perheestäni, paikoista missä olen asunut. Tyttöystävieni kuvia katselin ja lasteni äitien kuviakin silmäilin ja tottakai lasteni kuvia. Olen onnellinen mies kun minulla on niin kauniit ja hienot lapset.
Tossa ylemmässä kuvassa olen siinä 11-12? ja niihin aikoihin v 72 ostin Deep Purplen Made in Japanin jolta albumilta on yksi esimerkki. Muistan vieläkin sen ihanan tunteen kun kappale alkoi: Ian Paicen rummunjytkytys, Ritchien kitaran ulvonta ja Ian Gillanin ääni...jessus sitä tunnetta!!!!!siitä se alkoi ja siihen se myös sitten loppuu kun minun aikani tulee. Onpa taas dramaattista, heh.
Olen ollut jostain syystä 2 kk rökälehtimättä ja 3 vkoa polttamatta mikä kummastuttaa minua paljon. Miksiköhän, no täytyy täräyttää jokupäivä, koska varmaan kohta maalaan kukkasia kun jo maalailen asetelmia, jos en pian pääse nauttimaan juopottelun jälkeistä ahdistusta:)
Täytyy laittaa niistä asetelmista kuvia kunhan kerkiän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Inson Wongsam

Inson Wongsam, thaimaalainen maalari Legenda, 85v maalaa päivittäin. Lähdettiin käymään työhuoneella. Ajattelin jonkinlaista kurjaa kop...